duminică, 27 martie 2011

Thinking about future , 8->

Pentru ca asteptati o noua postare , si pentru ca ami le-a "citit,citit,citit" pe toate ma gandeam sa scriu o noua postare.Deja incepeam sa ma ingrijorez pentru ca nu mai aveam idei.Ce groaznic!Dar, totusi, o sa scriu despre "cum imi vad eu viitorul.Pai, pentru inceput , in viitor vreau sa plec in U.S.A.Acolo , vreau sa am o cariera in modeling.Ma visez pe coperta revistei Vogue.8-> Imi doresc ca in viitor sa raman apropiata de toti prietenii mei.Vreau o casa pe plaja in Miami , si un BMW roz. :] Pe la 25-26 de ani ma gandesc sa adopt 2 copii.Alexis si Noah.Bine.Deja am ajuns prea adanc. ;-"  Ma gandesc des la viitorul meu 8-> si sper sa fie asa cum il visez.

           Dar voi , cum va vedeti viitorul?
                                    ~>http://www.youtube.com/watch?v=t4H_Zoh7G5A


                

3 comentarii:

  1. EU VAD VIITORU ASA...VREAU SA DEVIN UN FOARTE FOARTE FAIMOS STAR POP CA SI LADY GAGA.AM DE GAND SA MERG IN SUA LA JULLIARD SCHOOL OF ARTS SAU TISCH SCHOOL OF ARTS SI SA IMI INCEP CARIERA.AS VREA SA AM O CASA NUMAI DIN STICLA PE 3 NIVELE [NU UN U.S.A].BN POATE O CASA DE VANCATZ IN L.A..ATAT!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu il vad asa:O sa plec in Elvetia sa muncesc si vreau sa am doua fetite Julia si Melisa <3 DEocamdata atat .

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu traiesc in prezent si cat pot de mult in fiecare zi.Nu are sens sa ma gandesc la un anumit viitor ptc. clar poate nu o sa fie asa sau se poate schimba mai bine visez la un viitor ii cel mai simplu si pana la urma e doar un `VIS`!!!!:))

    RăspundețiȘtergere